Moikka! Mitä sulle tällä hetkellä kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyvää, vaikka nyt elämmekin vähän inhottavaa aikaa. Anteeksi siitä kun en ole tehnyt tänne oikeen mitään. Sekä joulu tarinakin jäi kesken ja joulu on mennyt ajat sitten. Oli todella vaikea keksiä joulu tarinaan lisää jatkoa, mutta jatkan sen ehkä seuraavana jouluna loppuun. Mietin vain sitä, kun mä nyt sain uuden nukkekodinkin, ja mulla on niitä nyt kaksi., niin voisin ehkä ottaa vähän kuvia ja laittaa tänne jossain vaiheessa. Laitan siitä vanhastakin, mutta en vielä, koska siinä uudessa ei ole paljon vielä mitään kalusteita. Lisää kalusteita aion kyllä ostaa pian, kun rahaakin olen pitkään jo säästänyt. Nyt on myös jo kevät, ja pian se kesäkin tulee. Olen todella innoissani kesästä, koska rakastan uimista. Uimahallit on aika paljon ollut kiinni niin en oo siellä käynyt ja vaikka jossain on joku auki nin en kyllä vielä uskaltaisi ehkä mennäkään. Mulla oli tossa huhtikuussa synttäritkin, ja ne meni todella hyvin. Sain paljon tosi kivoja lahjoja. Mä kirjoitan tällä hetkellä taas yhtä uutta satua, joka on mun mielestä hyvä. Sen nimi on Zara ja Nuudeli, voin nyt vähän kertoa siitä. Zara käy siis tälläistä noitakoulua ja Nuudeli on sen koira. Taikakoira siis. Ja tällä Zaralla on noitakoulusta hyvä ystävä Bertta. Siinä on paljon noitia ja taika juttuja siinä sadussa, mutta menee vielä aikaa kun se on valmis. Eli jos tykkää noidista tai taika jutuista niin tarina on silloin sulle todella hyvä. Julkaisen sen varmasti sitten tänne kun se on valmis. Mutta ei mulla mitään muuta asiaa ollutkaan.